dimecres, 5 de desembre del 2007

Molt bé, molt bé!!

Quina alegria que m'he duit quan fa un moment he obert el bloc. Ja veig que hi ha alguns que s'han animat. Com n'Aina, que m'ha cantat una cançó (llàstima que no la pugui sentir), o na Laura M. que amb el seu pare i germà també han fet un comentari.
N'Álvaro inclús m'ha felicitat el Nadal abans de temps, o en Henry que també m'ha saludat.

Per a aquest pont vos propòs uns jocs de música. Només heu de clicar a l'enllaç a on diu "Jocs música" i vos durà a una pàgina plena per passar-s'ho d'allò més bé.

Esper que vos agradin.
Mª José

18 comentaris:

Anònim ha dit...

maria jose que canso tegradames ami sade balem

Anònim ha dit...

Uff, quina pregunta més difícil que em fas. La veritat és que hi ha moltíssimes cançons que m'agraden. Tantes, que si començ a dir-les totes no acabaria.
Pots practicar la cançó de nadal amb el CD del llibre. L'hem de preparar molt bé perquè el dijous 20 la cantarem davant els papàs i mamàs.
Un petonet.

(Ah! Ja veig que te'n desfàs molt bé amb això de l'ordinador!)

Anònim ha dit...

ami me agrada la canso de nadal i saps si tenim que canta un altre

Anònim ha dit...

te cantare una canso
tarari tarara toce toce la tronpeta tarari tarara que lla be el capita grasis

Anònim ha dit...

Qué bé que també t'has animat a participar!!
Ho has fet tota sola o t'han ajudat els pares? En qualsevol cas estic molt contenta.

Cantarem dues cançons: la que hem après a la classe de música i la que heu après amb na Cris a la classe d'anglès.

Anònim ha dit...

ola maria jose soy andrea torres buron de 3-A que pases buenas fiestas de navidad de 2008.

Anònim ha dit...

te desix bones festes i bon NADAL
2008

Anònim ha dit...

QUE TENGIS BONES FESTES I BON NADAL

Anònim ha dit...

QUE TENGIS BONES FESTES I BON NADAL

Anònim ha dit...

Que ta duit es para noel

Anònim ha dit...

el meu para ma baxat opera i tanbe de rap.

Anònim ha dit...

Perdona Francina, que no t'hagi contestat abans, però com que m'enviau missatges a llocs diferents, he d'anar d'un en un i a vegades se'm passa.

I que es el que t'ha baixat el teu pare d'òpera i de rap?

Ah! I el pare Noel em va dur sobretot llibres. Es que són la meva debilitat (ademés dels ordinadors je,je)
Petonets.

Anònim ha dit...

mira dins el google la pagina de greg pattillo y si pots li poses als nins algo perque el vellin es una pasada magda amipa.

Anònim ha dit...

hola Maria jose estic jugant amb la meva germana al parchis una pregunta¿nosaltres podrem anar ala fira del ram dic tot el col·letgi o els de tercer?

Anònim ha dit...

hola Maria jOSE COM ESTAS SOC na sara capo 3a.El control de musica sera muy dificil . Por eso e decidido estudiar mucho .Bueno te tengo que dejar .UN Beso sara.

Anònim ha dit...

Ola Maria jOSE soc na SARA me gustan mucho tus clases.

Mª José Parra ha dit...

Estic molt contenta Sara, que t'agradin les classes. Es que la música es divertida.
Ja m'agrada que em visiteu.
Petons

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.