dissabte, 25 de setembre del 2010

Duo de Bach a 4 peus.




Font: Bloc de la pàgina musical.

5 comentaris:

ainoa ha dit...

Soc n'ainoa de 4tb hola Mariajose m' agrada molt aquest video es super inpresionant.Adeu petons

Mª José Parra ha dit...

Hola Ainhoa, quan arribes al final del video,pots veure altres videos similars.
Un petó.

Elena Pintado Málaga ha dit...

Hola, Mª José. Acab de descubir el teu blog i jo també em faré seguidora. A més, tu ja tens molta experiència i ets tota una experta!
Jo he tocat aquest piano, obviament amb els peus! És a una tenda de joguines a la 5th Avenue de Nova York. Tot un clàssic des de la pel·lícula "Big" de Tom Hanks!

Mª José Parra ha dit...

Doncs, mira, jo he vist la peli, pero fa molts anys i no recordava aquest piano.
Serà qüestió de passar per Nova York.

Fins aviat.

lucia6a ha dit...

aquest video es molt chulo m'agradat molt
a mi tambe m'agradaria tocar aquest piano amb els peus